Olisiko mitään mahdollisuutta saada tietää mitä tarkoittaa "postal order" eli sanakirjan mukaan postiosoitus. Amerikassa vastaava asia on kai "mail order"…

Kysytty

Olisiko mitään mahdollisuutta saada tietää mitä tarkoittaa "postal order" eli sanakirjan mukaan postiosoitus. Amerikassa vastaava asia on kai "mail order". Haluaisin tilata yhden amerikkalaisen ja yhden englantilaisen lehden. Luottokorttia ei minulla ole, joten sen avulla en voi lehteä tilata. Onko lehden tilaaminen siis mahdollista? Toivottavasti tämä tuli oikeaan osoitteeseen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Postiosoitus on postitse välitettävä maksumääräys. Suomen Postin sivuilta löytyy lisätietoja postiosoituksesta: http://www.posti.fi/