Olisiko mitään kirjaa suomeksi tai englanniksi (mieluiten suomeksi) susista ja erityisesti niiden eleistä ja laumakäyttäytymisestä?

Kysytty

Olisiko mitään kirjaa suomeksi tai englanniksi (mieluiten suomeksi) susista ja erityisesti niiden eleistä ja laumakäyttäytymisestä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Susista ja niiden käyttäytymisestä kertovat mm. seuraavat kirjat: Brandenburg, Jim: Veljemme susi: unohdettu lupaus; Kauhala, Kaarina: Koiran villit sukulaiset; Pulliainen, Erkki: Koira kotona ja luonnossa: käyttäytymisen perusteet. Nämä kirjat kuuluvat Kuopion kaupunginkirjaston kokoelmiin. Kirjaston verkkosivujen tarkennetusta hausta (www.kuopio.fi/kirjasto) voit hakea lisää kirjallisuutta aiheesta asiasanoilla susi ja sudet.