Olisiko mahdollista saada pari Backgammonista kertovaa kirjaa (luokka pelit) , kun nykyisin niitä on niin niukasti? Jos on, niin suosittelisin hankinnaksi…

Kysytty

Olisiko mahdollista saada pari Backgammonista kertovaa kirjaa (luokka pelit) ,
kun nykyisin niitä on niin niukasti? Jos on, niin suosittelisin hankinnaksi seuraavaa kirjaa,
tämä kattaa sekä aliottelijan että pitemmälle ehtineen tarpeet:

www.amazon.com:sta:

Backgammon
by Paul Magriel
Our Price: $52.00

Paperback (November 1985)
Times Books; ISBN: 0812906152
Availability: This title usually ships within 4-6 weeks. Please note that titles occasionally go out of print
or publishers run out of stock. We will notify you within 2-3 weeks if we have trouble obtaining this
title.
Amazon.com Sales Rank: 20,947
Avg. Customer Review: * * * * *

Eli kuluttajat ovat pitäneet (5 tähteä viidestä)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Monissa pääkaupunkiseudun kaupunginkirjastoissa on esim. Jaakko Salavan kirja Backgammon opiksi ja huviksi (kust. Uusityö 1992). Tätä et valitettavasti löydä aiheenmukaisella haulla Plussa-tietokannasta siten että hakusanana on "backgammon", mutta ns. pikahaulla kyllä. Yleensäkin suosittelen pikahaun käyttöä, jollet tiedä aivan täsmällistä kirjan nimeä tai tekijää. Asiasanalla tai pikahakusanalla "pelit" saat hakutulokseksi laajemman valikoiman pelejä käsittelevää kirjallisuutta. Jos haluat tehdä hankintaehdotuksen Helsingin kaupunginkirjastolle, mene sen etusivulle ja klikkaa hakemistoa, josta sitten valitse hakusana "hankintaehdotus".