Lapsella on peli nimeltä STUN. Kotelossa kerrotaan pelin olevan UNO:n valmistajalta, nopeatempoinen ja hauska korttipeli. Tallella on 52 korttia ja 25…

Kysytty

Lapsella on peli nimeltä STUN. Kotelossa kerrotaan pelin olevan UNO:n valmistajalta, nopeatempoinen ja hauska korttipeli. Tallella on 52 korttia ja 25 muovista pelimerkkiä, vain peliohjeista ei ole tietoa. Maahantuoja on joskus ollut: Oy Non-Food Markkinointi Ab ja valmistuttaja sama Markkinointitukku Ab, Lelutukku, Helsinki.
Epäilen, ettei ko. ohjeita ole ollutkaan mukana! Löytyykö ohjeita mistään?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaston korttipelikirjoista ei löytynyt ohjeita tälle vuonna myyntiin tulleelle Stun-pelille. Englanninkieliseltä pelisivustolta löytyivät lyhyet peliohjeet:

https://boardgamegeek.com/boardgame/6686/stun