Olisiko Joutsan kirjastosta saatavissa Timo Soinin kirja Yhden miehen enemmistö

Kysytty

Olisiko Joutsan kirjastosta saatavissa Timo Soinin kirja
Yhden miehen enemmistö

Vastaus

Vastattu

Hei!

Kyllä niitä on sinne tulossa. Vaikea arvioida tarkasti milloin ovat perillä, mutta Laukaan kirja näköjään jo kuljetusvaiheessa. Kannattaa tehdä jo varaus Keski-kirjastojen verkkokirjastoon (linkki) tai soittamalla Joutsan kirjastoon puh 040 3580010

https://keski.finna.fi/Search/Results?lookfor=yhden+miehen+enemmist%C3%…