Olisi tarvetta laajalle kirjalle, jossa kerrottaisiin hämähäkeistä. Pitäisi tehdä tutkielma kyseisestä eliöluokasta, ja tarvitsisin materiaalia. Mitä kyseisen…

Kysytty

Olisi tarvetta laajalle kirjalle, jossa kerrottaisiin hämähäkeistä. Pitäisi tehdä tutkielma kyseisestä eliöluokasta, ja tarvitsisin materiaalia. Mitä kyseisen aiheen kirjoja Hämeenlinnan kirjastossa olisi lainattavissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Paikalla ovat esim. Åke Sandhallin Hämähäkit sukulaisineen, Hyönteiset ja hämähäkit (osa sarjasta Kodin eläinkirja), Selkärangattomat (kuuluu Suomen luonto -sarjaan) sekä nuorten puolelta Barbara Taylorin kirja Hämähäkit. Mitään näistä en sanoisi varsinaisesti laajaksi, mutta kyllä niistä melkoisen paljon tietoa saa kootuksi.