Olisi lapsuuden elokuvan nimi kadoksissa, jonka lainannut joskus HML kirjastosta. Elokuvassa isoisä voi jotenki huonosti ja on sairas. Pikkupoika (lapsenlapsi?…

18.2.2013

Elokuvassa isoisä voi jotenki huonosti ja on sairas. Pikkupoika (lapsenlapsi?) en muista miten, mutta menee isoisän sisälle ja joutuu mahtavaan seikkailuun siellä, taistellen pöpöjä ja bakteereja vastaan. En nyt oikeen muuta osaa kertoo elokuvasta, siitä on niin kauan aikaa kun viimeks nähnyt..

19.2.2013
19.2.2013

Kyseessä voisi olla norjalainen lastenelokuva Vaarallisen kiven metsästys vuodelta 1997, ks. lyhyt kuvaus: http://www.telvis.fi/filmiopas/?m=13875
Hämeenlinnan kaupunginkirjaston kokoelmissa tätä elokuvaa ei enää ole, mutta Janakkalan kirjastossa video näyttäisi edelleen olevan. Voit halutessasi tilata elokuvan seutulainaksi Hämeenlinnan kirjastoon. Seutulainan hinta on 2,50 €. Varauksen voit tehdä verkkokirjastossamme tai puh. 03-621 2598.