Olen yrittänyt löytää tietoa Tamara Mac Kinleyn trilogioista. Ocean sarjan olen lukenut kaksi kertaa. Tiedän, että hänellä on ainakin yksi sen lisäksi, mutta…

Kysytty

Hei, Olen yrittänyt löytää tietoa Tamara Mac Kinleyn trilogioista. Ocean sarjan olen lukenut kaksi kertaa.
Tiedän, että hänellä on ainakin yksi sen lisäksi, mutta en löydä mistään tietoa. Liittyisikö se jotenkin Viinitila teokseen?

Vastaus

Vastattu

Tamara McKinley ei ole kirjoittanut Oceana-trilogian lisäksi muita jatkokertomuksia. Alla on lista McKinleyltä suomennetuista teoksista.

Matildan viimeinen valssi (WSOY 2000, suom. Eva Siikarla)

Viinitila (2001 WSOY, suom. Ulla Selkälä)

Tuulenkukat (2003 WSOY, suom. Kaisa Luntinen)

Kesämyrsky (WSOY 2005, suom. Leena Vallisaari)

Pohjavirrat (WSOY 2006, suom. Ulla Selkälä)

Unimaisemat (WSOY 2008, suom. Ulla Selkälä)

Merten taa (Oceana trilogian 1. osa, WSOY 2009, suom. Ulla Selkälä)

Pelottomien maa (Oceana-trilogian 2. osa, WSOY 2010, suom. Hilkka Pekkanen)

Perintöosa (Oceana-trilogian 3. osa, WSOY 2011, suom. Ulla Selkälä)