Olen yrittänyt löytää englanninkielisen joululaulun "the ghost of the turkey" sanoja, mutta en ole onnistunut löytämään niitä joululaulukirjoista tai netistä…

Kysytty

Hei,

Olen yrittänyt löytää englanninkielisen joululaulun "the ghost of the turkey" sanoja, mutta en ole onnistunut löytämään niitä joululaulukirjoista tai netistä. Haluaisin opetella tämän hauskan laulun sanat, mutta levytyksestä en saa sanaselvää. Voisitteko auttaa ja yrittää etsiä laulun sanat, kiitos jo etukäteen.

Vastaus

Vastattu

Kirjastoista löytyy joitakin levyjä, joilla tämä laulu on, mutta valitettavasti meidänkään kauttamme siihen ei löytynyt sanoja.