Olen yrittänyt etsiä eduskunnan kirjaston tietokannasta artikkeleita ja kirjoja termiin "consociational" liittyen. En ole kuitenkaan löytänyt. Tarvitsisin…

Kysytty

Olen yrittänyt etsiä eduskunnan kirjaston tietokannasta artikkeleita ja kirjoja termiin "consociational" liittyen. En ole kuitenkaan löytänyt. Tarvitsisin tietoa erityisesti Euroopan unioniin liittyen, mutta muukin tieto tästä hallintomallista käy. Osaisitteko auttaa tässä ongelmassa? Kiitos jo etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vapaatekstihaulla consociatio? löytyy tietokannasta viisi viitettä. Ne eivät mielestäni käsittele suoraan Euroopan unionia. Hakusana konsensus tuottaa neljä osumaa, jotka käsittelevät myös demokratiaa.

Hakusanalla demokratiavaje löytyy 58 viitettä.

Sinun kannattaa varmaan kaivaa joku asiaa käsittelevä juttu ja katsoa jos pääset lähdeluetteloiden avulla eteenpäin (viittaukset ja kirjoittajat)

Kannattaa koettaa myös oheista netti osoitetta
http://www.psr.keele.ac.uk/