Olen vuosia sitten hukannut kirjastokorttini, tarvitseeko minulla hakea uutta ja mistä voin hakea kortin. Voidaanko se toimittaa postitse?

Kysytty

Olen vuosia sitten hukannut kirjastokorttini, tarvitseeko minulla hakea uutta ja mistä voin hakea kortin. Voidaanko se toimittaa postitse?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Uuden Helmet-kirjastokortin saa kaikista Helmet-kirjastoista pääkaupunkiseudulla. Kortin saa heti käynnin yhteydessä kunhan ottaa henkilötodistuksen mukaan.