Olen tekemässä tutkielmaa kirjailija Sinikka Laineesta mutta en ole löytänyt hänestä kovin paljon tietoa.Joten ajattelin kysyä että tietäisittekö te esim…

Kysytty

Olen tekemässä tutkielmaa kirjailija Sinikka Laineesta mutta en ole löytänyt hänestä kovin paljon tietoa.Joten ajattelin kysyä että tietäisittekö te esim. hänen sähköpostiosoitettaan jotta voisin kysyä mitä hän nykyään tekee. Hän on kirjoittanut mm. kirjat: Jos et pelkää pimeää, Silkkiuikku, Tyttö tuulesta,poika pimeästä ja Sininen ruoho sekä Kuujuhla. Toivon pikaista vastausta ja kiitos kovasti jo etukäteen =)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Enemmän tietoa tästä nuortenkirjailijasta on teoksessa Kotimaisia lasten- ja nuortenkirjailijoita 2 (1999). Perustiedot löytyvät Oulun kaupunginkirjaston sivuilta, http://www.ouka.fi/kirjasto/kokoelma/laine.html .