Otsikko
Olen tässä aloittamassa työstämään päättötyötäni. Aiheena on luultavasti digi-tv. En kuitenkaan käsittele työssäni ns.tekniikkaa vaan talouden ja markkinoinnin…

Kysytty

Olen tässä aloittamassa työstämään päättötyötäni. Aiheena on luultavasti digi-tv. En kuitenkaan käsittele työssäni ns.tekniikkaa vaan talouden ja markkinoinnin vaikutusta. Ajattelin vaan kysyä näin alustavasti, että löytyykö sieltä kirjastosta mitään kirjoja tai artikkeleita aiheesta digi-tv. KIITOS!!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tampereen kaupunginkirjaston aineistotietokannasta löytyy ainakin pari viitettä digi-TV:stä: Digi-tv-työryhmä: Digitaalinen televisio ja Suomi sekä Ikonen, Ari: Digitaaliohjelmaa tv-satelliiteista. Lisääkin löytyy varmasti, mutta tässä alustavasti tietoa. Tampereen kaupunginkirjastossa on käytettävissä myös lehtiartikkeliviitetietokantoja mm. Aleksi ja Arto ja niistä näytti löytyvän mukavasti artikkeliviitteitä ko. aiheesta. Verkosta löytää myös tietoa aiheesta. Hyvän tuntuisia viitteitä löytyi, kun Google-hakupalvelun hakukenttään kirjoitti hakusanoiksi digitaalinen televisio. Google löytyy osoitteesta http://www.google.com Yhteyttä voi ottaa myös TV 2:een ja heidän kauttaan saa myös varmasti tietoa.