Olen syntynyt 17.10.1963. Äitini kertoi, että syntymäni hetkellä alkoi aamuhartaus (klo 7.45 ?) ja radiosta kuului virsi. Hän haluaisi tietää, mikä virsi se…

Kysytty

Hei! Olen syntynyt 17.10.1963. Äitini kertoi, että syntymäni hetkellä alkoi aamuhartaus (klo 7.45 ?) ja radiosta kuului virsi. Hän haluaisi tietää, mikä virsi se oli. Olisiko sitä mahdollista saada selville?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ylen tietopalvelusta kerrottiin, että syntymäsi hetkellä on tosiaan radiossa lähetetty aamuhartaus. Ylen arkistossa ei kuitenkaan valitettavasti ole tallella tätä ohjelmaa, eikä tietoa sen sisällöstä.

1960-luvun ohjelmista vain harva on arkistoitu. Nauhamateriaali oli kallista, ja nauhoja käytettiin uudelleen uusiin ohjelmiin.