Olen odottanut,että kirjastoon tulisi Ninni Sculmannin Vastaa jos kuulet kirja. Tuleeko se joskus?

Kysytty

Hei. Olen odottanut,että kirjastoon tulisi Ninni Sculmannin Vastaa jos kuulet kirja. Tuleeko se joskus?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjan kustantajan eli Tammen sivuilta löytyy tieto, että kirja ilmestyy huhtikuussa 2019. Kirjastoihin se tulee pian ilmestymisen jälkeen. Kirjaa tilataan Helmet-kirjastoihin todennäköisesti tammikuussa 2019, jonka jälkeen siihen voi jo tehdä varauksen.

Tammen sivuilta löytyy lisätietoja kirjasta: https://www.tammi.fi/kirja/ninni-schulman/vastaa-jos-kuulet/97895204012…