Olen metsästänyt kissojen ja hiirien kanssa perheellemme muistorikasta kirjaa, joka annettiin eteenpäin aikanaan ja sinne tielle jäi. Ei löydy edes…

Kysytty

Olen metsästänyt kissojen ja hiirien kanssa perheellemme muistorikasta kirjaa, joka annettiin eteenpäin aikanaan ja sinne tielle jäi. Ei löydy edes kuuklettamalla; ei netistä, ei antikvariaateista, ei edes kirjastoista. Onko mahdollista yhden kirjan kadota maailmasta?
Kaivaten kirjaa:
Unihiekkaa - hyvän yön satuja, Kivinen Kirsti & Poivaara Anni
Sisältää mm. hulppeat sadut Harri hampaaton ja Pönttö-Öriläs.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirsti Kivisen ja Annami Poivaaran Unihiekkaa : hyvänyön satuja (1974, useita uusintapainoksia, Gummerus) näyttää löytyvän useista Suomen kirjastoista. Voit siis tilata kirjan kaukolainaan omaan lähikirjastoosi,  mikäli kirjaa ei löydy oman alueesi kirjastoista.

Tällä hetkellä kirjaa ei näytä löytyvän nettiantikvariaateissa, mutta kannattanee jatkaa etsiskelyä. Joissakin antikvariaateissa voi myös jättää etsimänsä kirjan "puutelistalle".

https://www.keskikirjastot.fi/web/arena/welcome