Olen lainannut Kivistön kirjastosta 14vrk laina-ajalla kirjan maanantaina. Nyt minulla on korona. Miten toisin kirjan takaisin kirjastion, vai voiko laina…

Kysytty

Hei, olen lainannut Kivistön kirjastosta 14vrk laina-ajalla kirjan maanantaina. Nyt minulla on korona. Miten toisin kirjan takaisin kirjastoon, vai voiko laina-aikaa pidentää tässä tilanteessa?

Vastaus

Vastattu

Bestseller-aineistoa ei ole mahdollista uusia, eikä laina-aikaa pidentää. Kun palautatte kirjan kirjastoon, voitte kertoa henkilökunnalle tilanteesta, jolloin mahdollisesti kertyneet maksut voidaan poistaa. Kirjastoon on mahdollista olla suoraan yhteydessä, ja yhteystiedot löytyvät Helmet.fi-sivustolta https://www.helmet.fi/fi-FI Voitte myös kysyä, jos joku voisi palauttaa kirjan kirjastoon puolestanne.