Otsikko
Mistä saa/saako kirjastosta luettelon peruskoulun ala-asteen lukudiplomikirjoista Oulun Pöllönkankaan koulun viidesluokkalaisille?

Kysytty

Mistä saa/saako kirjastosta luettelon peruskoulun ala-asteen lukudiplomikirjoista Oulun Pöllönkankaan koulun viidesluokkalaisille?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Alakoulun lukudiplomilista on nähtävillä pääkirjaston lasten ja nuorten osaston neuvonnassa sekä kaikissa lähi-
kirjastoissa. Uusitut lukudiplomilistat ovat tulossa lähi-
aikoina myös Oulun kaupunginkirjaston ja Oulun opetustoimen
www-sivuille.