Etsin Vantaa Seuran Helsingin pitäjän vuosikirjoja. Helmet.fi ilmoittaa, että niitä olisi "Tikkurila Vantaa-kokoelma 92.833 HEL EI LAINATA EI VARATA" Jos…

Kysytty

Etsin Vantaa Seuran Helsingin pitäjän vuosikirjoja.
Helmet.fi ilmoittaa, että niitä olisi "Tikkurila Vantaa-kokoelma 92.833 HEL EI LAINATA EI VARATA"

Jos tulee Tikkurilan kirjastoon, niin onko paikalla esim. 5 kpl vuosikirjoja plarattavaksi?

Vastaus

Vastattu

Tikkurilan kirjastossa kaikki Vantaa-kokoelmaan kuuluvat teokset ovat nimenomaan paikan päällä tutustuttaviksi tarkoitettuja. Tämän takia niitä ei lainata ulos. Helsingin pitäjän vuosikirjoja on kirjastoissa myös tavallisina lainattavina kappaleina, joiden varaaminen omaan lähikirjastoon onnistuu osoitteessa  https://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__SVantaa%20Seuran%20Helsingi… .