Olen kiinnostunut Barbro Lingrenin Matthiaksesta kertovista kirjoista suomen kielellä. Löysin Kesä kaupungissa -kirjan. Löytyisikö muita? Kiitos etukäteen.

Kysytty

Hei,
Olen kiinnostunut Barbro Lingrenin Matthiaksesta kertovista kirjoista suomen kielellä. Löysin Kesä kaupungissa -kirjan. Löytyisikö muita?
Kiitos etukäteen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näyttäisi siltä, että muita Barbro Lindgrenin Mattias-kirjoja ei ole suomennettu kuin Kesä kaupungissa. Ruotsiksi Mattiaksesta kertovat teokset Mattias sommar (1965, suomeksi Kesä kaupungissa), Mera om Mattias (1966) ja Hej hej Mattias (1967).