28.4.2007

Olen juuri lukenut John Reedin kirjan "10 päivää jotka järisyttivät maailmaa". Muistin, että vuonna 1981 Warren Beatty teki John Reedistä elokuvan "Reds". Haluaisin kovin nähdä tämän elokuvan uudelleen, mutta mistähän sen saisi käsiinsä? Elokuva on niin vanha, että videovuokraamot eivät pidä sitä valikoimissaan, eikä sitä myöskään löydy Helmetin aineistosta. Löytyisikö se jostain päin Suomea, ja onnistuisiko sitä hankkimaan kaukolainaan?

30.4.2007
30.4.2007

Kyllä tätä videota voi lainata suomalaisista yleisistä kirjastoista ja sen pystyy kaukolainaamaan lähikirjaston kautta.