Olen joskus lukenut tämän kirja sarjan kirjoja, mutta en muista nimeä :( Kirjoissa tapahtui jotain tämmöistä... Kirjassa oli joitain lapsia jotka kävivät…

Kysytty

Olen joskus lukenut tämän kirja sarjan kirjoja, mutta en muista nimeä :(
Kirjoissa tapahtui jotain tämmöistä...
Kirjassa oli joitain lapsia jotka kävivät koulua, mutta myös jotain "taika"koulua. Yhdessa kirjassa oli, että lapsia oli kadonnut kouluista, mutta vain ne lapset("taika"koulua käyvät lapset) tiesivät kuka ne oikeasti oli vienyt: joku maahinen ehkä (en muista tarkalleen) ja sitten ne meni pelastamaan ne. Ja mun muistini mukaan ne lapset osas hallita luonnonvoimia. Toivottavasti ymmärsit :)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on Reeta Aarnion neliosainen fantasiasarja, johon kuuluvat kirjat nimeltä Maan kätkemät, Veden vanki, Virvatulen vartijat ja Tuulien taikuri. Kuvailemasi juoni on sarjan ensimmäisestä osasta. Kolme ensimmäistä osaa on julkaistu myös yksissä kansissa nimellä Maan, veden ja tulen väki.