Otsikko
Olen joskus lukenut jutun, missä kerrottiin kuinka paljon tuotteesta menee hukkaan kun sitä jää pakkaukseen "kiinni".

Kysytty

Olen joskus lukenut jutun, missä kerrottiin kuinka paljon tuotteesta menee hukkaan kun sitä jää pakkaukseen "kiinni". Esim hammastahnaa tuubiin kun kaikkea ei saa puristettua pois jne. (Tietenkin voi aina leikata saksilla tuubin auki ja kaapia tuotteen)... Jutussa mainittiin myös esim kosteusvoiteet, litran jogurttipurkki ja vaikka mitä

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitattavasti en saanut paikannettua juttua.

Pakkaushävikistä löytyy kyllä paljonkin tietoa esim. muovin kierrätyksestä Martat.fi tai pakkauksen vähentämästä ruokahävikistä pakkaus.com