Otsikko
Olen jonottanut Denise Rudbergin uusinta kirjaa Elva änkors man jo monta kuukautta mutta olen edelleen sijalla 9. Miksi jono ei etene?

Kysytty

Hei,
Olen jonottanut Denise Rudbergin uusinta kirjaa Elva änkors man jo monta kuukautta mutta olen edelleen sijalla 9. Miksi jono ei etene?

Vastaus

Vastattu

Denise Rudbergin uutuusteos Elva änkors man ei ole vielä tullut kirjastoihin. Teoksen julkaisuajaksi on mainittu lokakuu, mutta jostain syystä teosta ei vielä ole saatu. Sitä on tilattu HelMet-kirjastojen kokoelmiin 13 nidettä, joten saatte teoksen heti ensimmäisten joukossa, kun se on luetteloitu ja valmisteltu lainauskuntoon.

Denise Rudbergin Elva änkors man HelMetissä