Olen jo pidemmän aikaa etsiskellyt seuraavanlaista kirjaa, jossa Saksassa asuva nuori Kathy-niminen nuori nainen, joka rakastuu Berliinin olympialaisten aikaan…

Kysytty

Olen jo pidemmän aikaa etsiskellyt seuraavanlaista kirjaa, jossa Saksassa asuva nuori Kathy-niminen nuori nainen, joka rakastuu Berliinin olympialaisten aikaan amerikkalaiseen serkkuunsa. Kathy alkaa odottaa lasta serkulleen. Kirja kuvaa kristalliyötä ja maanalaista armeijaa. Sodan jälkeen amerikkalainen serkku saa tietää lapsestaan, muistaakseni isoisän syntymäpäivillä. Tiedättekö, mikä kirja ja kirjailija on kyseessä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä lienee Jacqueline Briskinin romaani "The Other Side of Love", joka on julkaistu suomeksi nimellä "Rakkauden kasvot" (Gummerus, 1990).