Olen hukannut kirjastokortin pin-koodini (saatu Herttoniemen kirjastosta)

Kysytty

Olen hukannut kirjastokortin pin-koodini (saatu Herttoniemen kirjastosta)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Uuden tunnusluvun (pin-koodin) saa kuten edellisenkin eli kirjastossa paikan päällä. Mukana on oltava kirjastokortin lisäksi kuvallinen, kirjaston hyväksymä henkilöllisyystodistus (passi, ajokortti, suomalainen ajokortti, EU-maan henkilöllisyystodistus).

Tunnuslukua ei anneta sähköpostitse tai puhelimitse.

Annettua tunnuslukua ei myöskään ole mahdollista selvittää, sillä tunnusluku tallentuu salakielisenä. Henkilökunta ei näe tunnuskua tallennuksen jälkeen, ainoastaan sen onko asiakasrekisteriin tallennettu tunnusluku vai ei.