Olen etsinyt rock/metallibiisiä joka soi ahkerasti joko 2008 tai 2009. Lyriikat meni jokseenkin näin kertosäkeessä "spirit of the game". Jossain kohti biisiä…

Kysytty

Olen etsinyt rock/metallibiisiä joka soi ahkerasti joko 2008 tai 2009. Lyriikat meni jokseenkin näin kertosäkeessä "spirit of the game". Jossain kohti biisiä laulettiin mielestäni "one need leader". Ahkerasta etsimisestä huolimatta en ole kyseistä biisiä mistään löytänyt joten löytyisiköhän täältä apua?

Vastaus

Vastattu

Emme valitettavasti tunnistaneet etsimääsi kappaletta.

Toivottavasti joku kysymyksen lukija tunnistaa kappaleen. Tiedon voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Olisiko kyseessä Blake-yhtyeen kappale jossa lauletaan ...spirit of the Cain