Mistä saisin 60-luvulla vaikuttaneen ruotsalaisen The Shanes -yhtyeen kappaleen Where Can She Be? sanat ja mahdollisesti myös nuotit?

Kysytty

Mistä saisin 60-luvulla vaikuttaneen ruotsalaisen The Shanes -yhtyeen kappaleen Where Can She Be? sanat ja mahdollisesti myös nuotit?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Emme ikävä kyllä löytäneet kappaleen nuotteja tai sanoja Suomesta. Etsimme niitä Viola-tietokannasta, joka on Suomen kansallisdiskografia ja nuottiaineiston kansallisbibliografia.

Joensuun seutukirjastosta kerrottiin, että Ruotsista Tukholman Kuninkaallisesta kirjastosta kappaleen nuotit kuitenkin löytyisivät. Seuraavassa tiedot nuottijulkaisusta:
Sysnr: 001243260
LibrisID: 2526523
Titel: The Shanes 2 [Musiktryck] : 14 melodier ur LP-skivorna, inspelade på Columbia : melodistämmor, texter och analyser, samt idolbilder
Utgiven: Stockholm : Ed. Odeon, 1966
Omfång: 23 s. : ill.

Voit kaukolainata nuotin Tukholmasta lähimmän kirjastosi kautta.