Olen etsinyt CD-levyäänitettä teoksesta Hyppelihiiri Myökkipyökkimetsässä (Thorbjorn Egner). Kysymyksessä on kuunnelma jossa luettua ja näyteltyä satua ja…

Kysytty

Olen etsinyt CD-levyäänitettä teoksesta Hyppelihiiri Myökkipyökkimetsässä (Thorbjorn Egner). Kysymyksessä on kuunnelma jossa luettua ja näyteltyä satua ja musiikkia. Meillä on ollut tämä C-kasettina, tekijä Polarvox ehkä -87 tai -89. Näyttelijöinä mm Pentti Siimes ja Elina Salo. En ole varma tuosta nimen oikeikirjoitusasusta. Tätä on kasettina 1 ja 2 osat. Tämä on kai tehty uudestaan joskus 90-luvulla, sekin käy ellei tätä vanhaa versiota ole CD-levynä missään. En ole löytänyt mitään instanssia joka myisi tätä äänitettä, kun Polarvox ilmeisesti nurin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hyppelihiiri Myökki-Pyökki-Metsässä. I osa / Thorbjörn Egner
Julkaisutiedot Helsinki : Polarvox, p1989
Hyppelihiiri Myökki-Pyökki-metsässä / Egner, Thorbjörn

[Helsinki] : YLE, tallennemyynti, p2006

Tällaiset kaksi äänitettä löytyvät kirjastosta. Toinen ainakin on juuri tuo Polarvoxin äänite.