Otsikko
Olen etsimässä nuottia Kuumat kyyneleet kappaleseen säv. Timo Hämäläinen esit( jamppa Tuominen) löytyykö jostain lainattavaksi, tai ostettavaksi, ykisttäis,…

Kysytty

olen etsimässä nuottia Kuumat kyyneleet kappaleseen säv. Timo Hämäläinen esit( jamppa Tuominen) löytyykö jostain lainattavaksi, tai ostettavaksi, ykisttäis, tai jonkun nuottikirjan osana, harrastan kitaraa

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti näyttää tilanne olevan sellainen, että vaikka laulusta löytyy levytyksiä, nuottina sitä ei ole koskaan julkaistu.

Nuotin saadakseen täytyy joko yrittää saada yhteyttä säveltäjä Timo Taneli Hämäläiseen tai löytää joku, joka pystyy levyltä nuotintamaan kappaleen.

Heikki Poroila
HelMet-musiikkivarasto