Olen etsimässä kappaleen Aigeianmeren laulu sanoja ja nuotteja. Kappaleen on levyttänyt ainakin Paula Koivuniemi.

Kysytty

Olen etsimässä kappaleen Aigeianmeren laulu sanoja ja nuotteja.
Kappaleen on levyttänyt ainakin Paula Koivuniemi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nuotti (kosketinsoitin, sointumerkit) ja sanat tähän Toivo Kärjen säveltämään ja Tuula Valkaman sanoittamaan kappaleeseen löytyvät nuotista Kärki, Toivo: Täysikuu : unohtumattomat laulut 3 (Warner/Chappell Music Finland, 1998). Laulun nimi on nuotissa kirjoitettu näin: "Aigeian meren laulu".