Olemme Tarvasjoen koulun eskarissa järjestämässä "oikean- laisia" presidentin linnan juhlia, vaan nyt meillä on ongelma. En löydä mistään tietoa, millaisen…

Kysytty

Olemme Tarvasjoen koulun eskarissa järjestämässä "oikean-
laisia" presidentin linnan juhlia, vaan nyt meillä on ongelma.
En löydä mistään tietoa, millaisen kutsun presidentin kanslia
lähettää kutsutuille. Haluaisimme niin tehdä lähelle oikeaa mukailevan kutsun lasten vanhemmille. Pystyttekö te auttamaan asiassa vai kysynkö asiaa ihan väärästä paikasta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helena Hirvikorven teoksessa Linnan juhlat kautta aikojen kerrotaan kutsusta juhliin (s. 74-83) ja s. 75 on kuva kutsusta. Kuvassa näkyy myös kutsun teksti.