Otsikko
Nuoruudessani (60 luvulla) luin kirjaa ja oli ehkä nuorten kirjasarja, jossa kerrottiin nuohooja pojista. Löytyiskö näin vähillä tiedoilla kirjan nimi?

Kysytty

Nuoruudessani (60 luvulla) luin kirjaa ja oli ehkä nuorten kirjasarja, jossa kerrottiin nuohooja pojista.
Löytyiskö näin vähillä tiedoilla kirjan nimi?

Vastaus

Vastattu

Hei,

Tämä voisi olla Lisa Tetznerin Musta veljeskunta 1-2. Ensimmäinen suomennos on vuodelta 1956.