Otsikko
Nick Cave vastailee ihmisten kaikenlaisiin kysymyksiin Red Hand Files - sivustolla. Onko kellään muulla muusikolla tällaista sivua?

Kysytty

Nick Cave vastailee ihmisten kaikenlaisiin kysymyksiin Red Hand Files - sivustolla. Onko kellään muulla muusikolla tällaista sivua?

Vastaus

Vastattu

Kollegat eivät ainakaan ole vastaavaan ilmiöön törmänneet, eikä internetin syövereissä kahlailukaan tuottanut tulosta. Vaikea oikeastaan edes kuvitella aivan vastaavaa sivustoa kenenkään toisen muusikon tekemänä, sillä niin kiinteästi sivusto nivoutuu Caven persoonaan, tyyliin ja henkilöhistoriaan - jos tekisi, sivu olisi varmasti aika toisenlainen. Mikäli joku palstamme seuraajista on törmännyt muiden muusikoiden kysymys-vastaus -sivustoihin, niin vinkkejä otetaan mieluusti vastaan?