Neljännesvuosisadan ikäinen pihlaja on ehtinyt kasvaa 20+ senttiä paksuksi ja noin 7 metriä korkeaksi oikein hyvän malliseksikin vielä. nuorena tähän…

Kysytty

Neljännesvuosisadan ikäinen pihlaja on ehtinyt kasvaa 20+ senttiä paksuksi ja noin 7 metriä korkeaksi oikein hyvän malliseksikin vielä. nuorena tähän kotipihlajaan on vartettu makianpihlajan oksia, niin että se jopa tuottaa hyvänmakuista satoa.
Jos nyt joku tulee ja kaataa moisen komistuksen, kuinka suuren laskun esim Hgin kaupunki laskuttaa tehdystä tihutyöstä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseisessä asiassa kannattaisi ottaa yhteyttä Helsingin kaupungin Staran puutarhapalveluun, joka tekee myös puiden arvomäärityksiä. http://www.hel.fi/wps/portal/Rakentamispalvelu/Artikkeli?WCM_GLOBAL_CON…