Otsikko
Nähtiinkö Suomessa joskus 70-luvulla sarja Bionic Woman

Kysytty

NÄHTIINKÖ SUOMESSA JOSKUS 70-LUVULLA SARJA BIONIC WOMAN

Vastaus

Vastattu

Bionic Woman -tieteissarja oli Yhdysvalloissa tuotannossa vuosina 1976-1978. Uusi versio sarjasta kuvattiin vuonna 2007.

Helsingin Sanomien verkkoarkiston television ohjelmatietojen mukaan Suomessa ei Bionic Woman -sarjaa esitetty 70-luvulla. Vuosina 1995-1997 sitä saattoi Suomessakin katsella Sci-Fi -kanavalla. Amerikkalaisen Sci-Fi -kanavan eurooppalainen versio esitti tieteisaiheisia dokumentteja, sekä kauhu-, scifi- ja fantasiaelokuvia ja -sarjoja Helsingin ja useiden muiden kaupunkien kaapeliyhtiöiden kanavapaketeissa.

https://en.wikipedia.org/wiki/The_Bionic_Woman

Helsingin Sanomat, aikakone