Muistin juuri yhden kirjan jota luettiin minulle lapsena, ei mitään hajua kuinka vanha kirja varmaan kuitenkin 2000 luvun alusta. Siinä oli kissa joka oli…

Kysytty

Muistin juuri yhden kirjan jota luettiin minulle lapsena, ei mitään hajua kuinka vanha kirja varmaan kuitenkin 2000 luvun alusta. Siinä oli kissa joka oli balleriina ja hän lähti kaupunkiin ja tuli kuuluisaksi ja mainoisti jotain maitoa ja sitten se lähti takasin maalle kun se oli kivempaa... onko mitään hajua mikä tämä lastenkirja voisi olla?

Vastaus

Vastattu

Etsimäsi kirja on Ritva Toivolan Miiru ja balettitossut (Weilin+Göös, 1983).