Muistiiinpanoni mukaan Arvi Ilmoniemi on kirjoittanut joko kirjan tai artikkelin "Jännevirran Niskasten sukuhistoriaa". Onko se kirja vai artikkeli ja mistä…

Kysytty

Muistiiinpanoni mukaan Arvi Ilmoniemi on kirjoittanut joko kirjan tai artikkelin "Jännevirran Niskasten sukuhistoriaa". Onko se kirja vai artikkeli ja mistä sellaisen löytäisin ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Fennica-tietokannan mukaan kyseessä on vuonna 1963 julkaistu noin 40-sivuinen moniste, joka on onneksi saatu talteen Kansalliskirjaston kokoelmaan. Se kuuluu Kansalliskokoelmaa, jota ei lainata, mutta josta sen voi saada lukusaliin tutkittavaksi. Jos Kansalliskirjastoa mieluisampi tai helpomi paikka on Kuopio, niin tämä vihkonen löytyy myös Kuopion kaupunginkirjaston maakuntaosastolta, jossa sitä voi tiirailla. Lainaksi sitä ei sieltäkään saa.

Heikki Poroila
HelMet-musiikkivarasto