Otsikko
Muistan nähneeni mainoksen romaanista, muutaman viime vuoden sisällä, jossa esiteltiin ruotsin kielestä käännettyä romaania. Kirjan luonnehdintana oli …

Kysytty

Hei!
Muistan nähneeni mainoksen romaanista, muutaman viime vuoden sisällä, jossa esiteltiin ruotsin kielestä käännettyä romaania. Kirjan luonnehdintana oli "naispuoleinen mielensäpahoittaja".
Humoristisia romaaneja on sen verran vähän tarjolla, että kun kohdalle mainos sattuu, niin pitäisi kirjan tiedot laittaa talteen, mutta kun en laittanut. Pyydän nyt apua, jos suinkin näin vähäisillä tiedoilla voisitte auttaa.
Kiitos paljon.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä lienee Fredrik Backmanin romaani Britt-Marie kävi täällä (Otava, 2015): http://www.kauppakv.fi/sis/Otava/tuote/9789511287155.