Otsikko
Muistan nähneeni joskus 90-luvun alussa sellaisen ohjelman, jossa joku mies oli talvisessa metsässä ja hän jätti toisen kintaansa jonnekin jostakin syystä ja…

Kysytty

Muistan nähneeni joskus 90-luvun alussa sellaisen ohjelman, jossa joku mies oli talvisessa metsässä ja hän jätti toisen kintaansa jonnekin jostakin syystä ja sitten myöhemmin kertojaääni sanoi jotain, että "ei olisi pitänyt jättää kinnasta", kun kättä rupesi paleltamaan ja jos oikein muistan, mies myös itki. Sitten saman ohjelman lopussa oli jokin kohta, jossa muistaakseni susi juoksi auton edellä tiellä, mutta en muista, miten siinä sitten kävi. Mikähän tämä ohjelma on ollut? Olin aika pieni 90-luvun alussa, joten muistikuvat ovat hatarat.

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti emme saaneet ohjelmaa selville.