Joskus 90-luvun alussa näin useita kertoja televisiossa jonkin jutun, jossa sanottiin: Hän on sama mies, jota kaikki ovat kaivanneet. Siinä tosiaan joku mies…

Kysytty

Joskus 90-luvun alussa näin useita kertoja televisiossa jonkin jutun, jossa sanottiin: Hän on sama mies, jota kaikki ovat kaivanneet. Siinä tosiaan joku mies juoksi jossakin, mutta en yhtään muista, mihin se oikein liittyi ja oliko se jokin mainos. Miehellä oli muistaakseni ruskea nahkatakki ja silmälasit.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti emme onnistuneet selvittämään, mistä ohjelmasta tai mainoksesta on kyse. Tunnistaisiko joku lukijoista sen?