Otsikko
Muistaakseni ennen viime itsenäisyyspäivää ilmestyi kirja fiktiivisestä Suomen sisällissodasta, jossa pohjoisen ihmiset kyllästyivät etelän ihmisiin ja…

Kysytty

Muistaakseni ennen viime itsenäisyyspäivää ilmestyi kirja fiktiivisestä Suomen sisällissodasta, jossa pohjoisen ihmiset kyllästyivät etelän ihmisiin ja pistivät sisällissodan pystyyn. Kaupunkien keskustoissa sodittiin moottorikelkat apuvälineenä jne.. Kirja oli nuorehkon suomalaisen kirjoittama, ja siinä oli muistaakseni sammalenvihreä kansi. Mikä kirja oli kyseessä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kuvauksenne sopii Mikko-Pekka Heikkisen teokseen "Terveiset Kutturasta" vuodelta 2012. Alla olevasta linkistä voitte lukea tiivistelmän teoksen juonesta. Linkissä on myös kuva kirjasta.

http://armas.btj.fi/request.php?id=f55f7189859e3777&pid=9789510384299&q…