Kirja, jota muutama vuosi sitten aloin lukea ja joka jäi sitten harmillisesti kesken

Kysytty

Kysymykseni koskee yhtä kirjaa, jota muutama vuosi sitten aloin lukea ja joka jäi sitten harmillisesti kesken. Kirja oli lainattu kirjastosta, kirjailija oli ulkomainen nainen ja kirjan aihe romanttinen. Juoni keskittyi naiseen, joka jäi yllättäen leskeksi, hänen miehensä kuoli eikä nainen oikein päässyt surustaan yli. Tapauksesta taisi olla jo jonkun aikaa aikaa. Naisella oli muistaakseni hyvä ystävä, sekä vanhemmat jotka lohduttivat ja yriittivät saada naista pääsemään eteenpäin elämässä. Sitten nainen tutustui mieheen jolla oli koira, en muista oliko kirjan päähenkilö naisella myös koira. Muuta en muista juonesta. Kirjan kannessa oli koira ja muistaakseni nainen, en tarkkaan muista. Kirja ei ollut kovin vanha, olisiko ollut 90-luvun lopulta tai 2000-luvun alusta, lainasin sen n.5v.sitten.
Kiitos vastauksesta jo etukäteen, toivottavasti osaatte auttaa.

Vastaus

Vastattu

Juonikuvauksen perusteella kyseessä voisi olla Lucy Dillonin romaani Uuden onnen jäljillä (Gummerus, 2013).

Lisätietoa ja kansikuva esim. Kirjasammossa. https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/http%253A%252F%252Fwww.btj.fi%252Fat_1635804.