Otsikko
MTV3:n KOFF-mainoksen tunnusbiisi? Asiaa auttaisi, jos tietäisin biisin ja/tai tekijän nimen.

Kysytty

MTV3:n KOFF-mainoksen tunnusbiisi? Asiaa auttaisi, jos tietäisin biisin ja/tai tekijän nimen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mikäli kyseessä on juuri nyt pyörivä kolmeosainen mainos (ns. heilurituoppimainos, tekstejä kuten "ja taas mennään" tai "jo suut napsaa"), siinä ei ole varsinaisesti musiikkia lainkaan, vain äänitehosteita. Jos kyseessä on vanhempi mainos, suosittelen kääntymistä Sinebrychoffin mainososaston puoleen (Internetissä http://www.koff.fi > yhteystiedot > johto > markkinointi).