Mouhijärven kirjasto: Onko mahdollista saada maakuntaa koskevaa erityiskirjallisuutta lainaksi Helsinkiin esim. Töölön toimipisteeseen?

Kysytty

Mouhijärven kirjasto:
Onko mahdollista saada maakuntaa koskevaa erityiskirjallisuutta lainaksi Helsinkiin esim. Töölön toimipisteeseen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudulla kaukolainaksi voidaan tilata sellaista aineistoa, jota ei löydy pääkaupunkiseudun kirjastojen omista kokoelmista. Helsingin kaupunginkirjaston internet-sivulla on lisätietoa kaukolainauksesta osoitteessa http://www.lib.hel.fi/fi-FI/kaukopalvelu/ (tai www.lib.hel.fi > Hakemisto > Kaukopalvelu) Kaukolainaus tapahtuu niin että asiakas menee omaan lähikirjastoonsa, joka tekee kaukolainapyynnön. Asiakas voi myös täyttää suoraan internetissä kaukopalvelulomakkeen, joka löytyy em. osoitteesta.