Moro. Joitakin vuosia sitten kuulin radiosta muutamaan kertaan laulettavan: "Rauhoita Joulu niin lapsi unen saa..." Mikähän laulu oli kyseessä. Oli tosi kiva…

Kysytty

Moro.
Joitakin vuosia sitten kuulin radiosta muutamaan kertaan laulettavan: "Rauhoita Joulu niin lapsi unen saa..."
Mikähän laulu oli kyseessä. Oli tosi kiva veisu. Liittyikö mahdollisesti kuorosota-ohjelmaan?
Olisin haltioissani jos sen saisitte selville ja saisimme kaikki siitä vielä nauttia.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

En onnistunut tunnistamaan tällaista joululaulua. Muistatteko enempää sanoja? Kotimaisia lauluja voi yleensä etsiä laulujen nimien ja alkusanojen perusteella, joskus myös kertosäe auttaa. Esittäjätieto auttaisi myös.
Ehkä joku tämän lukijoista tunnistaa laulun!