Montako kirjaa Catherine Cookson on kirjoittanut? (mielellään voisitte luetteloida ne kaikki = ilmestymisvuoden ja nimen mukaan)

Kysytty

Montako kirjaa Catherine Cookson on kirjoittanut? (mielellään voisitte luetteloida ne kaikki = ilmestymisvuoden ja nimen mukaan)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Luettelo Catherine Cooksonin tuotannosta alkuperäiskielellä löytyy seuraavilta webbisivuilta : http://www.myunicorn.com/bibl1/bibl0118.html
Suomennettu häneltä on (ilmestymisjärjestyksessä) seuraavat teokset:

Tyttö ja kartanonherra
Mallenin suku
Mallenin tyttö
Mallenin paluu
Rautainen julkisivu (julkaistu nimellä Catherine Marchant)
Emily
Hannah
Vanessa
Greenwallin kartanon piikatyttö
Greenwallin kartanon valtiatar
Onnen kulkurit
Tilly Trotter
Tilly Trotterin uusi elämä
Tilly Trotter, nuori leski
Ruoska
Liekehtivät vuodet
Yöperhonen
Pastorin tytär
Mustaa samettia
Jinnyn valinta
Uhkaava salaisuus
Kohtalon liekki
Siivetön lintu
Kohtalon lapset
Rakas poikani
Laitakaupungin lilja
Naisten talo
Maltan enkeli
Haavoittunut neitsyt
Rakkaus on sokea
Äitini Kate
Emilyn olkihattu
Jinnie,läkkisepän tytär
Nousukas
Aamurusko
Kätketyt tunteet
Sokeat vuodet