Kuinka monta osaa on Catherine Cooksonin kirjasarjassa liekehtivät vuodet? Onko enemmän kuin kaksi?

Kysytty

Kuinka monta osaa on Catherine Cooksonin kirjasarjassa liekehtivät vuodet? Onko enemmän kuin kaksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Liekehtivät vuodet eivät ole kirjasarja. Kirjaa on julkaistu yhtenä sidoksena ja kahtena sidoksena. Yhtenä sidoksena se käsittää yli 700 sivua. Catherina Cooksonilla on kyllä myös olemassa kirjasarjoja, mutta tämä ei siis kuulu niihin.