Montako Katja kirjaa on tullut? (kirjailija on ellinor rafaelsen) Mitkä ovat kolmen vikan Katja kirjan nimet? Montako Ahmed Ahnetta on tullut? Onko muita kun …

Kysytty

Montako Katja kirjaa on tullut? (kirjailija on ellinor rafaelsen) Mitkä ovat kolmen vikan Katja kirjan nimet?

Montako Ahmed Ahnetta on tullut? Onko muita kun -seireenin ansa -kalifi -ahmed ahne lomailee?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Rafaelsenin Katja-sarjassa on ilmestynyt 14 kirjaa. Katja au pairina (12.), Karja Kuubassa (13.) ja Katja huippuvuorilla (14.) ovat kolme viimeisintä. Sarjan kirjat ovat vuosilta 1993-2001.

Suomenkielisiä Ahmed Ahne -albumeita näyttäisi olevan 18 erilaista:
Suurvisiiri Ahmed Ahne
Ahmed Ahneen salajuonet
Ahmed Ahne lomailee
Bagdadin kauhu
Tähdet kertovat Ahmed Ahne
Ahmed Ahne ja tekniikan ihmeet
Parantava porkkana
Hulluttelupäivä
Taikamatto
Kiusanhenki Ahmed Ahne
Ahmed Ahne ja turkkilainen palapeli
Ahmed Ahne ja hassu haltijatar
Haluan kalifiksi kalifin paikalle
Ahmed Ahneen lapsuus
Haaremin ruusu
Ahmed Ahne ja apurit
Kalifi Ahmed Ahne
Seireenin ansa