Yritin monet kertaa laittaa kirjastokorttini helmetin Taskukirjasto sovellukseen, mutta sovellus ei ota korttia.

Kysytty

Yritin monet kertaa laittaa kirjastokorttini helmetin Taskukirjasto sovellukseen, mutta sovellus ei ota korttia.

Vastaus

Vastattu

Toivottavasti ongelmasi on jo ratkennut.

Viime viikolla taskukirjasto sovelluksessa ja Helmet-sivustolla oli häiriöitä. Nyt niiden pitäisi taas toimia normaalisti.

Jos taskukirjasto ei vieläkään huoli korttia, sinun kannattaa käydä lähimmässä kirjastossa kysymässä neuvoa.

Vika voi olla kortin voimassaolossa, pin-koodissa tai jossain muussa arvaamattomassa asiassa.